Jillian Michaels

Body Revolution

Body Revolution je již lehce pokročilejší cvičební plán slavné Jillian Michaels, tento cvičební plán je vhodný především pro lidi, kteří již za sebou mají cvičební plán s názvem 30 Day Shred. Tento cvičební plán je delší, netrvá již 30 dní, ale je delší. Plán trvá přesně 90 dní, zdá se to jako dlouhá doba, když je to celé před vámi. Nebojte, uteče to ani nebudete vědět jak. Začáteční fáze jsou opět jednoduché, to proto, aby člověk navodil nějakou začáteční kondici. Samozřejmě složení plánu již je trošku odlišné, každý den netočíte silový a kardio trénink po pár minutách, tréninky se vám střídají v průběhu dnů. První den třeba posilujete, druhý den taky a třetí máte kardio den. Ovšem nejedná se o nijak náročné začátky.

Složení Body Revolution

Body Revolution

Celý cvičební plán na každý den má opět cca 20-30 minut, plán je opět rozdělen na tři úrovně. Stejně jako u 30 Day Shred je každá další úroveň složitější. První úroveň trvá čtyři týdny, druhá taky, ale pátá ta je nejtěžší a trvá o týden déle. Opět budete cvičit šest dní v týdnu. První týdny je cvičení nejjednodušší, to proto, aby i začátečníci, kteří za sebou nemají 30 Day Shred neumírali bolestí. Tentokráte je složení kardia silového tréninku trošku jiné. Na začátku každého cvičení se rozehřejete, abyste při cvičení spalovali právě tuky z problematických partií těla. Ovšem krom tohoto základního kardia najdete v plánu i dny kdy se nebudete věnovat cvičení, ale pouze kardiu, tedy fázi kdy budete spalovat tuky a přitom tělu zvětšovat jeho vytrvalost.

Jak cvičení Body Revolution funguje?

Celé cvičení, které Jillian Michaels navrhla, funguje tak, že nebudete mít svaly jako nějaký kulturista, ale to asi ani nechcete. Cvičení je postaveno spíše tak, abyste mohli spálit maximum tuku a vypadat dobře. Určitě vzniknou nějaké svaly, ale nebudou nijak objemné, nýbrž decentní, ale viditelné. U lidí, kteří jsou na tom momentálně trošku hůře, se možná ani svaly neukážou. Co vám můžeme slíbit je, že určitě zmizí část tukových zásob. Ale především získáte nějakou vytrvalost. Právě vytrvalost je to co spoustě lidí chybí. Pokud zvládnete celý plán, je dost pravděpodobné, že kila půjdou dolu, ovšem i zde platí stejné pravidlo. Nevynechávat cvičení, i kdyby vás bolelo celé tělo.

Videa cvičebního plánu Body Revolution

Ve cvičebních videích v plánu Body Revolution se ukazují naše staré známé ze cvičebního plánu 30 Day Shred. Ale ani nové tváře nebudou výjimkou. Cvičební plán Body Revolution je poměrně vhodným cvičebním plánem i pro muže, které uvidíte s Jillian cvičit taky. Muži nestyďte se a začněte makat a vy ženy se můžete těšit na pohled na cvičícího chlapa. Videa jsou opět k dispozici jenom v angličtině, ale i když anglicky neumíte, stačí se koukat a opičit. Během tohoto plánu zhubnete nejspíše okolo 3-5kg, není to moc, ale uvědomte si, že nejde o nijak drastickou metodu hubnutí, která přinese Jo-Jo efekt. U tohoto druhu cvičení začnete mít cvičení rádi a nejspíše ho budete provozovat po zbytek života. Nebojte se, že byste za chvíli zase vypadali stejně, pokud budete cvičit dál, budou vaše výsledky jen lepší a lepší. Pamatujte, nejde jen o hmotnost, která půjde dolů, ale i o centimetry, které budou ubývat.